tisdag 27 mars 2012

Ny mat-och-sov-klocka

... ja, visst har jag blivit lite slöare på sista tiden med att blogga... Man kan ju undra ifall jag tar en paus, eller hur? Men... nej... det är bara min mat-och-sov-klocka som går in i ett nytt harmoniskt tidsschema.

Och för att vara lite seriös... I dagarna börjar jag nytt jobb, vilket betyder att jag håller på att avsluta vikariatet som Hem och Konsumentlärare. Man kan tro att det bara är att visa nästa vikarie var köket är, men si så enkelt är det inte. Speciellt mycket tid tar den preliminära betygssättningen på 9:orna. Jag vill så gärna lämna rättvisa och mycket genomtänkta betyg.... och det tar tid.

Kommer verkligen sakna elever och kolleger... men ser fram emot nya arbetsuppgifter och fast anställning ... och nya kolleger!

Sååå... på återseende med justerade mat-och-sov-tider.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar